Bjäre Kraft är ett energi- och kommunikationsföretag som har sitt huvudkontor mitt på vackra Bjärehalvön. Vi sköter elnätet på Bjäre och förser både Ängelholm och Bjärehalvön med bredbandsförbindelse.

Vi söker teknisk supportspecialist till vår second support. Som supporttekniker förväntas du besvara och lösa inkommande samt utgående ärenden gällande varierande tekniska problem. Den tekniska miljön kan vara komplex vilket kräver god analytisk förmåga samt att kunna beskriva tekniska problem till slutanvändaren på ett vardagligt sätt.

Vi söker dig som brinner teknik och för att skapa goda kundrelationer och vill utvecklas i sin roll! Du har tidigare erfarenhet från teknisk support och är väl insatt i vad god kundservice innebär. Som person vill vi att du är utåtriktad, ansvarstagande och trivs i miljöer där det händer mycket. I övrigt ser vi gärna att du har god kommunikationsförmåga. Vi ser gärna att du är självgående, motiveras av att hitta lösningar samt trivs med att jobba mot mål.

Du behöver ha en teknisk utbildning samt god teknisk förståelse för våra produkter. Flytande svenska i både tal och skrift.

Tjänstens placering är både i Västra Karup och i Ängelholm. Tjänsten är tillsvidare och på heltid kl 08:00-16:30.

Då tillsättandet är brådskande ber vi dig komma med din ansökan snarast.

Ansökan skickas till Thomas Lilja, thomas.lilja@bjarekraft.se

Kontaktperson om tjänsten
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Annika Borgman, annika.borgman@bjarekraft.se eller telefon 0431-44 99 21.

Fackliga kontaktpersoner
Ta kontakt med Jonathan Senniksen, Unionen. jonathan.senniksen@bjarekraft.se eller telefon 0431-44 54 12.


Publicerat den 12 april, 2017

Nyheter från Bjäre Kraft

Prenumerera och du får veta vad som händer hos oss.

Bjäre Kraft

Hos oss samsas kraft och omtanke!

Facebook

Gilla oss på Facebook och dela till dina vänner!